ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL13°C
Çok Bulutlu
SPORTÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 23 Ekim 2014 Perşembe 09:48

TRT Spor'dan büyük skandal!

TRT Spordan büyük skandal!

Türkiye Radyo Televizyon Kurumu'nun spor kanalı olan TRT Spor, yayın hakkı D-Smart Spor'da olan Galatasaray-Borussia Dortmund maçını yayınladı.


TRT Spor çok büyük bir skandala imza attı. Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

trtspor.com.tr'de PTT 1. Lig bölümünde yayınlanan karşılaşmanın başlığında ise 'Elazığspor-Manisaspor' yazıyordu.

Karşılaşma, TRT Spor ve D-Smart Spor logolarıyla birlikte yayınlanırken bir süre sonra yayın kesildi ve "Sayın üyemiz; Aboneliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır" mesajı ekrana geldi.

TRT'nin uydu yayınında ise o sırada 'Yüz Yüze' isimli spor programı yer alıyordu.

Bu skandaldan sonra TRT'ye nasıl bir işlem yapılacağı merak konusu oldu.


Skandal sonrası TRT'den açıklama

ALİ İSMET URAL ÇILDIRDI: BU AHLAKSIZLIĞI...

Karşılaşmanın bitmesinin ardından D-Smart Spor spikerlerinden Ali İsmet Ural, TRT Spor'a tepki gösterdi.

Ural şöyle konuştu:

"Ahlaksızlığı devletimiz nasıl çözecek? Böyle işi bilmeyen adamları devlet kanalında iş başına getirirseniz böyle olur. Bu terbiyesizliği nasıl çözeceğinizi çok merak ediyorum. Maalesef bizde bu işler böyle yürüyor. Ülke olarak buna alıştık."

ETİKETLER:
ÖNCEKİ HABER

Skandal sonrası TRT'den açıklama

SONRAKİ HABER

"Haddimizi bilmemiz de çok önemli"