ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL13°C
Yağışlı
SAĞLIKTÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 25 Nisan 2013 Perşembe 01:03

Bu ilacı sakın kullanmayın

Bu ilacı sakın kullanmayın

Yaza forma girmek için zayıflama hapı kullananlar dikkat! Siz de sağlığınızdan olmayın...


İnternetten zayıflama ilacı alıp kullanan birçok kişi hastanelik oldu.

www.sikayetvar.com’a gönderilen şikayetlere göre kışın aldıkları kiloları vererek yaza formda girmek isteyenler internetten aldıkları ilaçları kullandıktan sonra; mide ağrıları geçirdi, baş dönmesi,görmede bozukluk ve kalp sıkışması yaşadı.

Şikayetlerde en dikkat çekici ise bu hapların hem ruhsatsız hem de kullanma tarihi geçmek üzere iken satılması.

BAKAN UYARDI

Havaların ısınması ile birlikte zayıflama haplarına şikayetler yapmaya başladı. Kilo vermek isteyenler hayal tacirlerinin kurbanı oldu. İnternetten sipariş verdikleri hapları kullananlar hastanelik oldu. Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu,bu ilaçlara ilişkin “''Bunlar ilaç olarak asla algılanmamalı, ilaç gibi değerlendirilmemeli ve mümkünse doktor kontrolü olmadan tedavi, rahatsızlık için asla kullanılmamalı. Bu ürünlerin tedavi edici özelliği yoktur, ayrıca tıbbi tedavilerin yanında destekleyici tedavi olarak bile çok anlamlı bulmuyoruz.” şeklinde uyarmıştı. İşte www.sikayetvar.com’a gönderilen şikayetlerden bazıları şöyle:

KULLANMA TARİHİNE DİKKAT!

“İnternetten 2 kutu zayıflama ilacı aldım. Fakat hiç etkisini göremedim. Bir gram kilo veremedim. Ayrıca onaysız ürün gönderildi. Ve son kullanma tarihine 3 ay kalmış ürün gönderildi. Aradığımda hiç bir şey yapamayız dediler.”

ORGANLARA ZARAR VERİYOR

“İnternette satılan zayıflama ürününden aldım. Alırken memnun kalmazsanız paranız iade ediyoruz diyorlardı. Zayıflatmıyor ve insan için çok zararlı. Ben ve eşim kullandık hastaneye gidiyorum organlarımız zarar görmüş.”

ZAYIFLAMA HAPI SAHTE ÇIKTI

“İnternetten aldığım zayıflama hapı sahte çıktı. Baş dönmesi ve ağızda kuruluk, su içme ihtiyacı oluşturuyordu ama bu sitenin sattığı hapların içinde yağ gibi bir sıvı yok. Ne koydukları belli değil.”

GÖRME BOZUKLUĞUNA NEDEN OLDU

“İnternetten zayıflama hapını aldım ve sadece bir hapı kullandım. Hapı aldıktan 1 saat sonra bulanık görmeye başladım.Vücudumu ateş bastı ve sonraki bir saat içinde ise kalp çarpıntısından duramadım tansiyonum 16’ya çıktı. El kol ve ayaklarımda uyuşmalar gerçekleşti. Kutuyu ve dolayısıyla paramı çöpe bastım.Bu ürünü kullanmayı düşünenler varsa şiddetle uyarıyorum almayın aldırmayın.”

KALPTE SIKIŞMA

“Zayıflama ilacı aldım 2 gün kullandım ve kalbimde sıkışma oldu ve de şişkinlik oldu. Arayıp şikayetimi bildirdim ilacı 2 gün bırakmamı ve tekrar başlamamı şikayetlerin ilaçtan olup olmadığını öğrenmek istediler. Bıraktım şikayetlerim geçti. Tekrar başladım ve 5. gün artık hiç mecalim kalmayınca bıraktım. Söylediklerine göre hiçbir yan etkisi olmadığı gibi birde enerji veriyormuş bırakın enerjiyi ben artık herhalde öleceğim falan diye düşünmeye başlamıştım. İlacın bana dokunduğuna dair tam teşekküllü bir devlet hastanesinden rapor getirmemi istedi. Satarken böyle bir zorunluluktan bahsetmediniz memnun kalmadığınız taktirde iade edebilirsiniz demiştiniz dedim bu sefer de, siz memnun değilim demediniz ki dokundu dediniz ispatlayın dedi. Bu firmadan da ilaçtan da şikayetçiyim.”

KAYNAK:
ETİKETLER:
ÖNCEKİ HABER

SONRAKİ HABER