ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL16°C
Sisli
MEDYATÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 17 Mayıs 2013 Cuma 21:39

Digitürk ve Akşam'a da el konuldu mu?

Digitürk ve Akşama da el konuldu mu?

TMSF'nin Show TV ve Sky Türk'e el koymasının ardından kafalar karıştı: "Digiturk ve Akşam Gazetesi ne durumda?"


Show TV ve Skytürk 360 çalışanları aylardır maaş alamıyordu.

Show TV'nin Ayazağa'daki binasına bugün öğlen saatlerinde polislerle gelen haciz memurları işlem başlattı. Haciz olayıyla ilgili son gelişme ise biraz önce yaşandı. TMSF Çukurova Medya'ya el koydu.

DIGITURK VE AKŞAM GAZETESİ'NE EL KONULMADI!

Show TV ve SkyTurk360'ın TMSF'ye geçmesi, 'Akşam ve Digiturk de el değiştirdi mi?' sorularını akıllara getirdi.

Medyatava'da yer alan habere göre; Akşam ve Digiturk hala Çukurova Grubu'nda. El değiştirden yalnızca Show TV ve SkyTurk 360 oldu.

KAYNAK:
ETİKETLER:
ÖNCEKİ HABER

SONRAKİ HABER