ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL17°C
Sağanak Yağışlı
MAGAZİNTÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 23 Nisan 2014 Çarşamba 12:59

Seda Sayan RTÜK'ü ikna edemedi

Seda Sayan RTÜKü ikna edemedi

RTÜK, "Kaynana Gelin Seda'ya Gelin"e 3,5 ayda tam 1 milyon 500 TL ceza kesmişti.


Seda Sayan'ın Kanal D televizyonunda yayınlanan programına RTÜK, 3,5 ayda 1 milyon 500 TL ceza kesmişti. Geçtiğimiz günlerde RTÜK'e giderek Kanal D ile olan anlaşması gereğince para cezalarını kendisinin ödediğini söyledi. Sayan RTÜK yetkililerine, programıyla ilgili aile yapısına kastı olmadığını ve cezaların geri alınmasını istedi. Ancak bu aşamada böyle bir durumun mümkün olmadığı cevabını aldı. Sayan'a bütün Üst Kurul kararlarına yargı nezdinde itiraz edebileceği belirtildi. Ancak RTÜK'ün muhatabı Seda Sayan değil Kanal D. Hal böyle olunca Seda Sayan'ın cezasının geri iadesi için Kanal D'nin dava açması gerekiyor.

KAYNAK:
ÖNCEKİ HABER

SONRAKİ HABER