ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL15°C
Sağanak Yağışlı
GÜNDEMTÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 30 Temmuz 2013 Salı 19:29

Tarım Bakanlığı iddiaları yalanladı


Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Taraf gazetesinde yayınlanan gazeteci Mehmet Baransu'ya ait 'Başbakanı üç bakan yanılttı' başlıklı haberle ilgili yazılı açıklama yaptı.

Açıklamada, "Bakanlığımızla ilgili mesnetsiz ve art niyetli ifadelere yer verilmiştir. Hiçbir somut bilgi ve belgeye dayanmayan haber, kulaktan dolma ve gerçek dışı değerlendirmeler ile bakanlığımızı kamuoyu nezdinde küçük düşürme ve itibarsızlaştırma gayesi taşıdığından aşağıdaki açıklamanın yapılmasına ihtiyaç duyulmuştur." denildi.

Bakanlık açıklamasında, bakanlığın konu ile ilgili eksik incelemeler yaptığı veya numunelerin değiştirildiği iddiasının gerçek dışı olduğu dile getirildi. Bugüne kadar bakanlık bürokratları hakkında rüşvet iddiası ile herhangi bir savcılık soruşturması ya da yargılama yapıldığına dair bir bildirim yapılmadığı kaydedilen açıklamada, bir soruşturma yapılmış olsa bile, aksi kesinleşmiş mahkeme kararı olmadıkça insanların suçlu olarak gösterilmeye çalışılmasının masumluk karinesine aykırı olduğu vurgulandı.

Taraf’ta yer alan haberde, Mersin Cumhuriyet Başsavcılığı’nca soruşturması halen devam eden GDO’lu pirinç olayına Ulusal Baklagil Konseyi Başkanı ve AK Parti eski Mersin Büyükşehir Belediye Başkan adayı iş adamı Mahmut Arslan’ın isminin karıştığı öne sürülmüş, skandalı kapatmak için üç bakanın devreye girip temaslarda bulunduğu iddia edilmişti.

KAYNAK:
CİHAN
ETİKETLER:
ÖNCEKİ HABER

SONRAKİ HABER