ÖNE ÇIKANLAR :
İSTANBUL17°C
Kuvvetli Sağanak
DÜNYATÜMÜ
  • GÜNCELLEME: 24 Şubat 2014 Pazartesi 16:10

Bu şuruba dikkat!

Bu şuruba dikkat!

Ibuprofen şurup çocuğu komaya soktu.


Gribal ve yüksek ateş durumlarında çocuklara sıkça verilen Ibuprofen şurubu İngiltere'de 13 yaşındaki bir çocuğun 1 ay yoğun bakımda kalmasına yol açtı.

İngiliz Daily Mail gazetesinin haberine göre Max Brown adlı çocuk, rahatsızlanınca annesi tarafından verilen şurubu içtikten sonra fenalaştı. İlacı aldıktan kısa süre sonra tüm vücudu su toplayan ve derisi çürüyerek dökülmeye başlayan çocuğa 2 milyonda bir görülen Stevens-Johnson Syndrome (SJS) teşhisi kondu. Doktorlar alerjik reaksiyonu şurubun tetiklediğini belirlerken annelere doktora danışmadan çocuğunuza ilaç vermeyin uyarısı yapıldı.

stargazete.com'un haberine göre; Max Brown yoğun bakında geçen 1 ayın sonunda yaşam mücadelesini kazanırken, alerjik hastalığına yönelik tedavisi ömür boyu sürecek.  

KAYNAK:
ETİKETLER:
ÖNCEKİ HABER

SONRAKİ HABER